|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdagavond 30 mei spelen Enfeeble (with yours truly in de gelederen), Damnable en Boombaard in het Musicon in Den Haag. Entree is 3 euro. voor meer info tsjek: www.musicon.nl www.damnable.nl http://fangorn.marcheert.nl/ www.enfeeble.tk Exacte tijden worden nog geplanned |
|
Damnable is een deathmetal band uit Polen. Deze niet begrijp ik Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
kut, dan heb ik al een hardcore feestje |
|
quote: Nope, wij hebben laatst in Frankrijk met Damnable uit Polen gespeeld. Heb er hier ook nog een 7" van liggen. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Yeah, er is idd ook nog een damnable uit Polen die ken ik verder niet |
|
ik zal er zijn, oja kunnen jullie kijken of doncker ook kan spelen(moet je aan seis van boombaard vragen.) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*SCHOP* BOOMBAARD- 21.00 ENFEEBLE - 22.00 DAMNABLE - 23.00 ENTREE- 3 euro Hertog en Hoegaarden wit op tap |
|
godver niemand gaat mee "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik wil wel, maar ik zit met de tijden... m'n OV-kaart gaat maar tot 19.00 op vrijdag |
|
quote: ik dacht al.... No meat is sweater |
|
quote: gaaaast! wat een onzin! je blijft gewoon tot je ov weer geld |
|
quote: hehehe...das dan maandag weer en ik moet nog terug (werken de volgende dag) //edit: oja jij woont daar , ik ben daar morgen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-05-2003 19:47] |
|
quote: euhm ????? ov is tot zaterdag 4.00 uur geldig hoor [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-05-2003 19:49] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nah! dus firefox komt ook! |
|
quote: he HEERSCH! je hebt gelijk zeker veranderd, ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn |
|
tof! |
|
ik moet nog ff kijken hoe het met de bereikbaarheid zit (vooral terug naar R'dam) ALs dat geen probleem is ben ik er ook |
|
Damnable is iig rond 01.00 uur klaar! |
|
het ziet er naar uit dat ik dan ook zal gaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hahaha nou dat zal vermoedelijk niet maar wie weet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: bijdehand ze hebben hier geen hertog op tap!!!! wel hertog op fles en hoegaarden op tap, eveneens LEFFE op tap. [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 22-05-2003 21:53] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: ik heb jou vandaag gezien //ps wat voor speciaal bier op de tap? |
|
jij was dus die enge gozer met al die badges op zn jas? |
|
jammer dat het op een vrijdag is |
|
quote: spijkerjack ja, MUHAHAHA! //edit: EN NEE! dat was een oude broek [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-05-2003 9:16] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |